Opinie sponsorowane

Ponad 90% decyzji zakupowych podejmowanych przez konsumentów opiera się na opiniach znajomych lub witualnych poprzednich nabywców danego produktu. Konsumenci dokonują zakupu pod wpływem zasłyszanych, przeczytanych lub zasięgniętych opinii, pomijając często najniższą cenę w zamian za pewność jakości obsługi sklepu i jakości produktu. Komentarze publikowane np. w Internecie, na forach, sklepach i porównywarkach są traktowane jako opinia neutralna, która nie jest reklamą, przez co jest wiarygodna.

Większość zakupów dokonywanych przez klientów zależy od ilości pozytywnych opinii jakie posiada sprzedawca. Duża liczba pozytywnych opinii wzbudza poczucie zaufania klienta, przekonując go do dokonania zakupu właśnie w tej firmie zamiast u rzadziej komentowanych konkurentów. Potencjalni klienci chętniej też zwrócą uwagę na popularne produkty niż te, które nie posiadają opinii lub komentarzy.

Publikacja opinii pomaga budować pozytywny wizerunek sklepu internetowego, firmy lub produktu oraz zwiększa sprzedaż w całym zakresie produktów czy usług. Dodatkowo publikacja opinii sponsorowanych przeciwdziała skutecznie efektom czarnemu PR i negatywnym wpisom, które może publikować konkurencja.

W porównywarkach takich jak: Ceneo, Nokaut, Skąpiec, Okazje.info czy serwisie opiniowym Opineo najlepsze i najmocniej promowane firmy posiadają kilkanaście czy kilkadziesiąt tysięcy pozytywnych opinii. Od nich zależy wysokość w rankingu porównywarki i decyzje zakupowe klientów co przekłada się na ilość sprzedanego towaru. Już przy kilkudziesięciu opiniach sprzedaż sklepu może wzrosnąć dwukrotnie w porównaniu do sklepu z tym samym asortymentem, który nie posiadał wcześniej opinii.

Dzięki zleceniu prowadzenia opinii sponsorowanych zyskacie Państwo wiele opinii wspierających firmę na wybranych porównywarkach cenowych, sklepach, serwisach, katalogach lub forach internetowych co pozwoli na zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy i produktów oraz zwiększy sprzedaż.