Blogi firmowe i wizerunkowe

Blog firmowy jest doskonałym środkiem promocji firmy w Internecie. Dobrze prowadzony blog frmowy to skuteczna i tania metoda budowania wizerunku internetowego firmy. Wspomaga kampanie DigitalPR oraz wraz z mediami społecznościowymi pozwala na dwustronny kontakt z klientami i poznawanie ich opinii.

Blogi firmowe przestały być jedynie elementem wizerunkowym, a zaczęły realnie wpływać na wyniki finansowe firm. Regularne merytoryczne artykuły na temat branży i oferty budują autorytet w oczach klientów, konkurentów oraz innych partnerów biznesowych. Autorytet sprawia, że jeżeli za jakością bloga stoją też wysokiej jakości usługi, firma jest postrzegana i komentowana jako ekspert, co przekłada się na większą ilość zakupów, zleceń i może przełożyć się też na możliwość uzyskania wyższych marż.

Blog firmowy:

  •     umożliwia przedstawienie szczegółów, często także tych mniej oficjalnych i formalnych, dotyczących działalności firmy,
  •     pozwala na publikowanie porad i ciekawostek z danej dziedziny czy branży,
  •     buduje wizerunek eksperta, specjalisty w danej dziedzinie,
  •     pozwala na budowanie lojalności klientów, którzy czerpią wiedzę z publikowanych artykułów,
  •     pozwala na skuteczną, wyjątkową, a zarazem jedną z najtańszych, promocję działalności firmy.

Przygotujemy dla Państwa:

  • system do prowadzenia bloga,
  • oprawę graficzną bloga i identyfikację wizualną,
  • zoptymalizowany układ bloga,
  • integrację z mediami społecznościowymi,
  • publikację unikalnych artykułów, zarówno ciekawych, przyciągających do bloga użytkowników, jak i zoptymalizowanych pod promocję bloga w wyszukiwarkach (Google),
  • zapewnienie stałego dostępu do aktualnych informacji dotyczących oferty i życia firmy,
  • pozycjonowanie bloga w wyszukiwarkach (Google).

Regularnie aktualizowany blog jest jedną ze skuteczniejszych metod zwiększenia odwiedzin na stronie internetowej firmy i tym samym promocji marki w Internecie.